Tulaj: | KeMa |
Kivitel: | 2 ajtós tuning |
Motor: | széria, 1996-os évjáratú, 650 köbcentis kispolski-motor |
Fogyasztás: | 4-5 L |
Tuning: | Egyelőre nem mondok róla :D |
Optikai tuning: | Talán nemsokára egy új fényezés |
Zene: | Pioneer cédésrágyó, 2 Hertz csipogó, 2 Philips kétutas, 10 centis polipropilén az ajtóban, hátul két sony Xploid (szintén 10 centis), plusz 250W egyedi SAL dübörgő hörgő 250W-os erőlködővel |
Gumik: | Újrafutózott Stomil :D Félretéve az olcsó humort: Kormoran gyári méretű gumik |
Beszerzési ár: | kaptam |
Eddigi költségek: | nem merem összeszámolni |
Eszmei érték: | felbecsülhetetlen |
Történet: | Húúú, az nagyon hosszú lenne. A kocsi, melyet én elneveztem Nikinek (az ausztrál 126-os után), 1979-ben látta meg a napvilágot (első nyilvántartásba vételi időpont 1979. 06. 14.). Szerető gazdára talált édespám nővére személyében, aki a mai napig is a kocsi tulajdonosa! Eredeti színe piros volt, mely nem csak sok fényképről, és s8-as filmszalagról bizonyítható be, hanem a csomagtartó illetve a motortér felnyitásával is. Első rendszáma PO-31-31 volt. A kocsival, mondhatni az egész család felváltva bejárta kelet és nyugat-európát. 1996-ban a motorja sok-sok javítgatás árán sem volt megmenthető, egy enyhe pöffenéssel megadta magát. Kapott egy komplett, zsír új (!!!) motort. Az már tényleg nem érthető, hogy mi a fenéért nem cserélték akkor má' a dinamót generátorra, az önindítót kulcsosra. (ha valaki nem hinné el, elmondom a motorszámot, hátha abból lehet következtetni: FSM126A1076E6513791 ) Később a kocsi egy közös ismerőshöz került, aki kilakatoltatta (nem mondom meg, hoyg hoygan), lefényeztette (erről pláne nem mondok semmit), máig érthetetlen okokból nem az eredeti színére. Emiatt kellet csak a jó kis szürke forgalmi-könyvecskét undorító zöld, számítógépesre cserélni. A kocsiról 2004-ben lelopták a rendszámtáblát, morogtam is miatta rendesen. Hogy száradjon le annak a keze, aki ezt tette!!! 2005. szeptemberében került újra forgalomba az autó, 'unijós' JRB-234-es rendszámmal. Egy évi állás után nemcsoda, hogy kívánt némi cserét (hf-tömítés, mex, stb) Van benne FAT-es gyújtás, nagyon sok pozitívummal rendelkezik... Tervek a jövőre tekinettel: teljes lakatolás, és egy full fényezés, sötét metálzöld színre. Visszakapja az eredeti, króm lökhárítókat, króm ködlámpákkal, króm rendszámkeret, stb.. A hozzámkerülés óta tötént javítgatásokról, átalakításokról bővebben itt találhatsz: https://autoblog.hu/car.php?car=26 |
Fényképeket is láthatunk?
Gratula a picikéhez!!! Nagyon kemény kis jószág lehet, ennyi tapasztalattal