Polski English Français
Belépés

Friss fórumbejegyzések

: Szasztok! Ha
valakit érdekel van
Parragi sportdobom a
80-as évekből!!!...
Téma: Tuning»
: Szia damo fater
nekem balos kuszob
meg jobbos kuszob
meg balo oldali első
hatso sarvedo
kelene Ilye...
Téma: Tuning»
: papikaja@freemail.hu...
Téma: Tuning»
: Elérhetőség?:-)...
Téma: Tuning»
: Bocsánat,a 125-öst
hosszú ő-vel
irtam.Csak tévedés
lehetett....
Téma: Tuning»
: Szevasztok
Klubtagok.Dámó fater
vagyok,és van néhány
125-ös
alkatrészem,és
karosszéria cuccom
eladó....
Téma: Tuning»
: Csuda egy fickó
vagy. Van bovdenes
is a kolega azt
kereste pár napja.
Nem kell aláfeküdni
nézd meg, ...
Téma: Kormányváltó-padlóváltó»
: Több féle is van?
Nem is tudtam. Ez
84-es, csuda tudja
milyen, még nem
feküdtem
alá. Amúgy nincs ...
Téma: Kormányváltó-padlóváltó»

Ki van itt?

Vendégek: 0
Tagok: 0
Összesen: 0

Polski Fiat 126p (1979)

Tulaj: KeMa
Kivitel: 2 ajtós tuning
Motor: széria, 1996-os évjáratú, 650 köbcentis kispolski-motor
Fogyasztás: 4-5 L
Tuning: Egyelőre nem mondok róla :D
Optikai tuning: Talán nemsokára egy új fényezés
Zene: Pioneer cédésrágyó, 2 Hertz csipogó, 2 Philips kétutas, 10 centis polipropilén az ajtóban, hátul két sony Xploid (szintén 10 centis), plusz 250W egyedi SAL dübörgő hörgő 250W-os erőlködővel
Gumik: Újrafutózott Stomil :D Félretéve az olcsó humort: Kormoran gyári méretű gumik
Beszerzési ár: kaptam
Eddigi költségek: nem merem összeszámolni
Eszmei érték: felbecsülhetetlen
Történet: Húúú, az nagyon hosszú lenne.

A kocsi, melyet én elneveztem Nikinek (az ausztrál 126-os után), 1979-ben látta meg a napvilágot (első nyilvántartásba vételi időpont 1979. 06. 14.). Szerető gazdára talált édespám nővére személyében, aki a mai napig is a kocsi tulajdonosa! Eredeti színe piros volt, mely nem csak sok fényképről, és s8-as filmszalagról bizonyítható be, hanem a csomagtartó illetve a motortér felnyitásával is. Első rendszáma PO-31-31 volt. A kocsival, mondhatni az egész család felváltva bejárta kelet és nyugat-európát. 1996-ban a motorja sok-sok javítgatás árán sem volt megmenthető, egy enyhe pöffenéssel megadta magát. Kapott egy komplett, zsír új (!!!) motort. Az már tényleg nem érthető, hogy mi a fenéért nem cserélték akkor má' a dinamót generátorra, az önindítót kulcsosra. (ha valaki nem hinné el, elmondom a motorszámot, hátha abból lehet következtetni: FSM126A1076E6513791 )

Később a kocsi egy közös ismerőshöz került, aki kilakatoltatta (nem mondom meg, hoyg hoygan), lefényeztette (erről pláne nem mondok semmit), máig érthetetlen okokból nem az eredeti színére. Emiatt kellet csak a jó kis szürke forgalmi-könyvecskét undorító zöld, számítógépesre cserélni.

A kocsiról 2004-ben lelopták a rendszámtáblát, morogtam is miatta rendesen. Hogy száradjon le annak a keze, aki ezt tette!!!

2005. szeptemberében került újra forgalomba az autó, 'unijós' JRB-234-es rendszámmal.

Egy évi állás után nemcsoda, hogy kívánt némi cserét (hf-tömítés, mex, stb)

Van benne FAT-es gyújtás, nagyon sok pozitívummal rendelkezik...

Tervek a jövőre tekinettel: teljes lakatolás, és egy full fényezés, sötét metálzöld színre. Visszakapja az eredeti, króm lökhárítókat, króm ködlámpákkal, króm rendszámkeret, stb..

A hozzámkerülés óta tötént javítgatásokról, átalakításokról bővebben itt találhatsz: https://autoblog.hu/car.php?car=26

Kommentárok:

2006-10-03 20:23:24

Gratula a picikéhez!!! :D Nagyon kemény kis jószág lehet, ennyi tapasztalattal :)

2006-10-03 21:42:08

Fényképeket is láthatunk?