Tulaj: | tystar |
Kivitel: | 4 ajtós |
Motor: | 1500-as |
Fogyasztás: | Városban 10, országúton 8 körül |
Tuning: | Ha ezeket lehet annak nevezni, pár átalakítás: kormányváltósra van átépítve, Fiat Uno 1.4 központi befecskendezőt kapott (Bosch Mono-Jetronic), Szamara hallos gyújtás (már készül a főtengely jeladós CDI gyújtás), tempomat (nem a kézigáz, ez teljesen elektromos) |
Optikai tuning: | nincs |
Zene: | a motor hangja |
Gumik: | Téli: 165/70 R13 Tigar Nyári 165/80 R13 Fulda Ecocontrol |
Beszerzési ár: | 130000 |
Eddigi költségek: | soksoksoksok |
Eszmei érték: | Felbecsülhetetlen :) |
Történet: | Ezt a Polskit egy idős bácsi használta 28 évig (külön köszönet neki, amiért ennyire vigyázott rá!), telente garázsban leállította (66000km). Utána a szembeszomszédjához került, aki igazi veterán autós, tőle vettem meg. |
jó kis autó srác
Osztom a véleményeteket, tényleg nagyon szép
És nagyon jol megy, tényleg gratula hozzá
gratula!
Az utolso elötti kép nem is tudom hol készült
Köszi hogy akkor lejöttél Laci
Nem túloztál,ez valóban gyönyörű állapotú gép.