Tulaj: | hanci |
Kivitel: | 4 ajtós |
Motor: | gyári 1500 ccm motor. |
Fogyasztás: | 10-12 |
Tuning: | Az ülések és a kormány lett benne kicserélve |
Optikai tuning: | nincs! Úgy szép ahogy van!!! |
Zene: | Nincs! (sajnos) |
Gumik: | |
Beszerzési ár: | örököltük |
Eddigi költségek: | rengeteg |
Eszmei érték: | felbecsülhetetlen |
Történet: | A nagyapám testvére vette a gépet 1976 márciusában (ha jól emlékszem). Képzelhetitek mekkora csávó volt amikor hazahozta! Aztán 86-tól a faterom meg keresztfaterom hajtották a gépet. Még a Balatonon is voltak vele. Akkoriban még vitte a 160-at aztán faterom megörökölte tőle 1999-ben elég rossz álapotban. Akkor volt egy nagyobb generál a motoron. A kasznit már rendesen megkezdte a rozsda. Főleg az első sárhányókat. Nem volt vele érdemes dolgozni. 2005-ig úgy jártunk vele. El tudjátok képzelni hogyan nézett ki! 2005 szeptemberében faterom kapott egy szinte új állapotban lévő 1971-es polszkit. Ekkor mindkettőt darabokra szedtük és a kettőből csináltunk egyet. Ekkor lett újrafényezve is. A gép azóta tökéletesen megy, habár kisebb-nagyobb gondok mindig akadnak vele. Egy igazi családi autó hatalmas belső térrel és hatalmas fogyasztással (volt amikor 50km alatt megevett 10l benzint azaz 20l/100km). A végsebesség amit mentem vele 130 de már erősen bejátszik a halálfélelem. |
kössz szépen. A gép 1974-es
Szép darab!! Gratula! Vigyázz rá nagyon!!
nagyon szép!
jo gep !mikori kiadas? en is szlovakiabol vagyok