#689
Ha valakit érdekelne, jelentkezzen.
"Van Pécsen egy sötétszürke, piros belsős 1972. júniusi 1500-ös Polski.
Nagyon gondolkodtam rajta, hogy megveszem, és eladom az 1970-est, mert ez százszor jobb állapotban van (legalábbis első ránézésre).
Úgy látom körbe volt lakatolva, de nagyon szépen. Az első sárvédők sajnos nagy index-esek, a homlokfal lyukacsos.
A motortérhez nem nyúltak az ronda.
A csomagtér nagyon szép.
Az utastér is szinte tökéletes. Nem látszik, hogy 117 ezer km van benne. Az ajtókárpitok egyenesek, a szőnyeg koszos, de nem rojtos.
A kalaptartó pl. szép piros, és nincs kifúrva.
A műszerfal tökéletes, a kesztyűtartóban ott a szervizkönyve. Kormányváltós még. Az alvázszám már a tűzfalon van.
Az autó vagy 16 évet állt, a kuplungja be van esve, és nem is tudták elindítani.
Az alja nem lyukas. Egyedül az első kereszttartókat látom betegnek.
Az ajtók gyönyörűen állnak, és nem rohadnak.
Szóval szerintem kilakatolták vagy 20 éve, de szépen csinálták meg.
Sajnos elverte a jég, így a motorháztető, csomagtér tető tele van horpadásokkal, így fényezni kell.
Így viszont már nekem nem éri meg, mert ugyan sokkal több lakatos munka van az enyémmel, de az korábbi, és egyébként is nagyon tetszik.
Az autót 450-ért kínálják.
Szóval nagyon mutatós autó, és ha valaki nem akar tökéletes OT-st, és akár még a nagy indexeket is elnézi neki, meg a jégverést, akkor jó vásár ez az autó. Az OT-hoz viszont legalább 500 000 Ft-ot kellene rákölteni, de inkább többet…
Kérlek kérdezd meg a többieket, hogy érdekel-e valakit, mert akkor megadom az elérhetőségét az embernek."