Polski English Français
Belépés

Friss fórumbejegyzések

: Szasztok! Ha
valakit érdekel van
Parragi sportdobom a
80-as évekből!!!...
Téma: Tuning»
: Szia damo fater
nekem balos kuszob
meg jobbos kuszob
meg balo oldali első
hatso sarvedo
kelene Ilye...
Téma: Tuning»
: papikaja@freemail.hu...
Téma: Tuning»
: Elérhetőség?:-)...
Téma: Tuning»
: Bocsánat,a 125-öst
hosszú ő-vel
irtam.Csak tévedés
lehetett....
Téma: Tuning»
: Szevasztok
Klubtagok.Dámó fater
vagyok,és van néhány
125-ös
alkatrészem,és
karosszéria cuccom
eladó....
Téma: Tuning»
: Csuda egy fickó
vagy. Van bovdenes
is a kolega azt
kereste pár napja.
Nem kell aláfeküdni
nézd meg, ...
Téma: Kormányváltó-padlóváltó»
: Több féle is van?
Nem is tudtam. Ez
84-es, csuda tudja
milyen, még nem
feküdtem
alá. Amúgy nincs ...
Téma: Kormányváltó-padlóváltó»

Ki van itt?

Vendégek: 0
Tagok: 0
Összesen: 0

Fórum

Csak regisztrált tagok írhatnak a fórumba.

Tuning

Topikleírás:
Tuning ötletek ide!
 
Összesen: 78, megjelenítve: 78-59
Dátum:
2016-04-03 21:49:28
#78
Szasztok!

Ha valakit érdekel van Parragi sportdobom a 80-as évekből!!!
Dátum:
2016-03-18 22:56:57
#77
Szia damo fater nekem balos kuszob meg jobbos kuszob meg balo oldali első hatso sarvedo kelene
Ilyened van?
Osztv
Dátum:
2016-03-01 01:10:49
#76
papikaja@freemail.hu
Dátum:
2016-02-29 08:18:23
#75
Elérhetőség?:-)
Dátum:
2016-02-28 02:16:26
#74
Bocsánat,a 125-öst hosszú ő-vel irtam.Csak tévedés lehetett.
Dátum:
2016-02-28 02:14:20
#73
Szevasztok Klubtagok.Dámó fater vagyok,és van néhány 125-ös alkatrészem,és karosszéria cuccom eladó.Azonkívül egy 40-es weber sorom,és egy 125-ös két vezértengelyes motorom.A weberhez van egy szívósor is,de az nem passzol a Polák motorra.Egyébként pár héten belül bontok egy komplett 125-őst.
Dátum:
2015-01-19 00:42:28
#72
Ok. Akkor marad a gyári felálás.
Dátum:
2015-01-12 17:36:00
#71
Szia!

A fogyasztásod meg fog ugrani elég szépen.
Viszont ha ilyesmiben gondolkodsz akkor én azt javaslom, hogy keress egy olyan karbit ami gyárilag mechanikus. Ha azt teljesen átpucolod, valamint a sík felületeit becsiszolod (hogy tényleg sík legyen), ezen felül kicseréled a tűszelepet és a tömítéseket akkor be lehet úgy állítani, hogy egy jó motorral harapjon rendesen.
Na persze ez azért valamivel gyengébb lesz mint ha egyszerre nyitna a két torok, de ha éppen csak normál közlekedésre használnád az autót akkor a fogyasztásod is a normál kategóriában marad.
Én ezt csináltam és szépen meg lehet forgatni az autót. Előtte erről szó sem lehetett. (igaz csak füves terepen tökéletes a kör. :D Aszfalthoz kicsit komolyabb motor kellene.
NE LOPJ, NE CSALJ, NE HAZUDJ! a kormány nem tűri a konkurenciát.
Dátum:
2015-01-12 04:14:01
#70
Hello. Uj Polskis vagyok. Egy 80as 1500 pokot kergetek. Halotam egy olyan tuningrol, hogy a karbi ket torkat fogaskerekel egybe kapcsoljak igy teljesen szinkronban nyitnak zarnak. Ez jobb gyorsulast eredmenyez, azt tudom. Fogyasztasra milyen hatasal lehet?

Ui.: bocs az ekezetek miatt, telorol irok meloban.
Dátum:
2009-07-26 18:19:31
#69
A motorol találsz képet az adatlapomon:-)
Dátum:
2009-07-26 17:38:53
#68
Nekem a motor ladában van,beszerelées ugyan ugy megy mint 1 lada vagy polski motornak.nekem lada váltóval van összeszerelve.kicsit az öninditóból kellet csiszolni,és más akadály nincs!!fütömüvem versenyszilentes,minden megerösitve átlapolva kemény gátlók elöl zsuk rugó,tehát áll mint a szög!!:-)
Dátum:
2009-07-23 15:07:09
#67
Ezek szerint a tiedben egy ilyen figyel? Írnál róla pár sort? Beszerelés, kompatibilitás érdekelne, meg hogy miket változtattál például a futóművön, kardánon, hátsó hídon, stb. Köszi.
Dátum:
2009-07-22 23:43:06
#66
EZ naogyon jó ötlet.csak neked baloldalon lesz a fékrásegitö és csak álló wéber fogelférni.Nagyon nyomatékos erös motorok,Enyém most lett nemrég bejáratva,és 2esben 1helybe állok:thumbup: sok sikert8-)
Dátum:
2009-07-21 15:24:24
#65
Mindenféle csúnya ötletem támadt:
[img=http://forums.performanceforums.com/forums/attachment.php?s=18a94ab6328662257b12149d42e22670&attachmentid=37272&d=1230037487]1995[/img]

[img=http://forums.performanceforums.com/forums/attachment.php?s=18a94ab6328662257b12149d42e22670&attachmentid=37273&d=1230037525]1995_2[/img]

A 131-es 1995 cm3-as motorja, 2 40-es DCOE Weber, 130-as dugattyúk, a 125-ös gyári ötös váltója. Hülyeség?
Dátum:
2008-11-09 20:56:52
#64
Erröl én is mesélhetnék...
Tuning találkozo zánka, idén:
Rendörbácsi jött és egy gyors tesztet hajtott végre:
Tompitott fel, kb 50-60 autó megbukott, nem tudom h mennyit küldtek ki nekik... de nem két fillért az fix:D
Ha Te is kapni akarsz pluszba birságot ha megállit a rendörbácsi, csak nyugodtan rakd bele:D
Dátum:
2008-11-09 15:55:28
#63
Hello Bacsek!! ezeket tudtam de azért köszi!!! láttam már nem egy autó benne aminek semmi köze se lett volna hozzá!! 20 éves ford escort !! meg még sok másba is!!!:yes:
Ami nem öl meg az erősít!!!!
Dátum:
2008-11-09 14:53:45
#62
Ja azt kifelejtettem, minden csak a tompitott esetében érdekes, a Reflektorra nem vonatkoznak:D
Dátum:
2008-11-09 14:49:56
#61
FSO papa:
Sziasztok!
Xenont az uj rendelet értelmében csak fényszórómosoval együtt lehet beépiteni, valamint automata állitásunak kell lennie(ez a XENON szett esetében értendö) a xenon hatásu izzóknál nem.
Szóval, egyszerübb csak izzokat rakni bele, különben egyrészt az átalakitás jo sokba kerül, valamint ha az átalakitásokat nem teszed meg a rendörbácsi szépen +b*szhat érte.
Valamint elvileg átalakitási engedély is kell rá(szett esetén)
Én lebeszélnélek erröl, olcsobb meg egyszerübb izzót cserélni, azér nem szól senki.
azthiszem áprilisban vagy májusban jött ki ez az új jogszabály.
További szép napot nektek
Üdv: Bacsek
Dátum:
2008-11-07 20:26:30
#60
ok!!! holnap hivlak!!!
Ami nem öl meg az erősít!!!!
Dátum:
2008-11-07 20:26:27
#59
ok!!! holnap hivlak!!!
Ami nem öl meg az erősít!!!!
Összesen: 78, megjelenítve: 78-59