#22
Voltak nem várt események is, mert nem szeretett volna hazajönni a kocsi.
Túl jól érezte magát odakint.
Elsőként bepróbálkozott egy szimpla gázpedál töréssel, de az nem lehetett akadály.
Ez volt szombaton az FSO tesztpályán.
Másnap közvetlen indulás előtt úgy gondolta, hogy egy rugó keresztbefordulással a kuplungtárcsában, megállíthat minket. De ezzel is csak eltolta az indulást másnap hajnalra. Ezzel kapcsolatban volt kellemes és kellemetlen tapasztalatom is. A kuplungtárcsát egy idős házaspártól kaptam és nem fogadtak el semmit érte. Viszont a szerelő az kissé inkorrekt volt. Aki intézte nekünk a szerelőt, az azt mondta, hogy 100 zlotyiért megcsinálja, viszont mire megcsináltuk (kb 1,5-2 óra), addigra a koma már 300-at kért.
Ezután jó darabig minden rendben ment. Viszonylag tűrhetően haladtunk hazafelé. Szépen átértünk a szlovákokhoz is (mordorba). Mentünk is felfelé a hegyekbe. Aztán egyszer csak nagy visításba kezdett az ékszíj.
Beállt a generátor. Szerencsénkre Péterünk jelezte 2 hete, hogy kéne neki egy generátor, így volt nálam egy.
"gyorsan" kicseréltük és mentünk tovább.
Tudtátok, hogy a generátor cseréhez ki kell venni a hűtőt?
Hülye egy megoldás.
Viszont amivel nagyon elégedett vagyok az a fogyasztás.
8,3l lett az átlagom.
NE LOPJ, NE CSALJ, NE HAZUDJ! a kormány nem tűri a konkurenciát.