Polski English Français
" title=""> <? echo $dict["/>
Belépés

Friss fórumbejegyzések

: Szasztok! Ha
valakit érdekel van
Parragi sportdobom a
80-as évekből!!!...
Téma: Tuning»
: Szia damo fater
nekem balos kuszob
meg jobbos kuszob
meg balo oldali első
hatso sarvedo
kelene Ilye...
Téma: Tuning»
: papikaja@freemail.hu...
Téma: Tuning»
: Elérhetőség?:-)...
Téma: Tuning»
: Bocsánat,a 125-öst
hosszú ő-vel
irtam.Csak tévedés
lehetett....
Téma: Tuning»
: Szevasztok
Klubtagok.Dámó fater
vagyok,és van néhány
125-ös
alkatrészem,és
karosszéria cuccom
eladó....
Téma: Tuning»
: Csuda egy fickó
vagy. Van bovdenes
is a kolega azt
kereste pár napja.
Nem kell aláfeküdni
nézd meg, ...
Téma: Kormányváltó-padlóváltó»
: Több féle is van?
Nem is tudtam. Ez
84-es, csuda tudja
milyen, még nem
feküdtem
alá. Amúgy nincs ...
Téma: Kormányváltó-padlóváltó»

Ki van itt?

Vendégek: 0
Tagok: 0
Összesen: 0

Fórum

Csak regisztrált tagok írhatnak a fórumba.

Tuning

Topikleírás:
Tuning ötletek ide!
 
Összesen: 78, megjelenítve: 18-1
Dátum:
2007-03-18 09:57:52
#18
probáljátok ki a NITROX oktánjavitót!
Dátum:
2006-12-26 21:59:46
#17
Üdv!

Örülök neki, hogy végülis javulást értél el fogyi ügyben! Csak így tovább! ;-)
Dátum:
2006-12-26 14:43:01
#16
Na okés, 9,5 l/100-t fogyasztott most a gépem (elég jó a 11-13 hoz képest)Tesco benzinnel.A keveréket állítotam.
Kíváncsi vagyok Shell benzinnel mennyit megy.
Köszi az infókat!
:friday: Kellemes Ünnepeket!:friday:
Dátum:
2006-12-20 12:54:27
#15
Hogyan?!
Kérj meg valaki hozzáértőt a környezetedben, hogy mutassa meg, hogy hogy kell! Ezt így nem lehet elmagyarázni, ha már pl a gázkar helyzete megakaszt... Szerintem...
Dátum:
2006-12-17 19:33:54
#14
Na néztem egy kis irodalmat.Sok kérdésem van.
Az üresjárati keverékfúvóka nem csak az alapjáratot állítja.Vagy csak azt?
Olvastam, beállítani járó motornál kell ,akkor jó ha a motor a legnagyobb fordulatszámon megy, addig kell tekergetni.
Ok, de hogyan amikor a gázkar miatt nem tudok benyúlni csak mikrocsavarhúzóval..
Benzinszintet akarom beállítani, na meg a fúvókákat kitisztítani.How to do?

Dátum:
2006-12-17 16:58:34
#13
Beállítottam, az alapjárat eltűnt, sőtt nehezen indult a gép,így visszaállítottam, okés(az alapjáratot állítja az a csavar).
Sajna Tesco benzint tankoltam bele, kajakból szarul megy tőle az autó.
Padlógázon még csörög is.Állítsak a gyújtáson?
Dátum:
2006-12-16 23:01:32
#12
lol:applause:
Dátum:
2006-12-16 22:15:50
#11
Várjá má!!
Dőlt csavar a keverékbeállító??????????????????????????????????????
A képen nem tiszta melyik csavarhoz mutat a nyíl?Dőlt csavar az van, eléggé meggyílkolt állapotban.
Dátum:
2006-12-16 15:20:55
#10
Ha a másik oldalon keresgéled akkor előbb megtalálod majd a keverékállító csavart. Mégegyszer: tekerj kifelé 1menetet majd próba... Ha kevés, akkor még egy felet, amíg jó nem lesz.
Best luck!
Dátum:
2006-12-16 12:20:43
#9
Ja és még mindíg nem találom a karburátoron azt a csavart!!!!!!!
Lőttem fel egy fényképet a karbiról.Van még egy karbim, megnézem hogy rajta van-e!CSak utaznom kell érte nagyihoz.
Dátum:
2006-12-15 19:54:35
#8
Sziasztok!ÁÁ gyerekek, kb 12-13l-t fogyaszt az autóm ha nem többet!
Voltam ződkártyázni, mondták hogy magas fordulaton sokat eszik.
Nem evett ennyit a jószág eddig.
Szóval porlasztót kellene felújítani vagy venni bele, úszót beállítani.
Van egy másik karbim is.Azon gyakorolnák egyet mert még sosem csináltam ilyet.
Van esetleg infó a karbiról, porlasztóról, lehet - e venni?Stb...
Dátum:
2006-11-19 14:33:25
#7
Fényképet!!! Sajna a távgyógyítási képeszségeink még nem állnak ilyen szinten :D

Vagy gyere el a talira és beállítom!
:thumbup:
Dátum:
2006-11-19 12:16:14
#6
Sajnos a karbin a csavart burkolja valami patent, a csavar nem is látszik.Megpróbáltam levenni de nem ment...Na most mi van?
Dátum:
2006-11-10 21:01:41
#5
Aztakutyafáját! neked ritka dús keveréket kaphat a motor! (szivató 1-2 perc + hideg levegővel jobban megy, mivel több Oxigént kap)

Orvoslás:
a képen látható 4es számú keverékszabályzó csavart kijjebb tekered először csak 1 teljes fordulattal, majd próba, ha még mindig nem okés, akkor megint egy fordulat, majd finomításként kisebb szögben állítani a kellő irányba.
Karbi

Remélem nem fogalmaztam hülyén :D
Dátum:
2006-11-10 18:58:37
#4
Szivatót csak 1-2 percig használok!Aztán visszanyomom teljesen.
De egyébként ki is próbáltam meleg motorál, melegre vettem a szívócsonkot,nem is ment, hidegre vettem és meglepődtem rajta.Van egy levegő beállító csavar a karbinál, csak nem merem állítani.Merre tekerjem , hogyan fog változni a moci?
Dátum:
2006-11-10 08:41:57
#3
Üdv!

Minden tuning legelső lépése a tökéletes műszaki állapot, gondolok itt az egyes alkatrészek kielégítő működésére!
Ha nálad jó a gyújtás (nincs sem elő. sem utógyújtásod), és a motor sincs halálba kopva, akkor már nem marad más, mint a karburátor!!!
Már jó pár hónappal ezelőtt említettem neked a Weber 32 ADF Fiat karburátort.
Ha jól sejtem, akkor a fogyasztáscsökkenés nálad is kb- 2-2,5 liter lesz (természetesen ez egy jó állapotú, tökéletesen beállított karburátornál áll fenn).


A hideg-kontra meleg levegő:
Egy rosszul beállított széria motornál butaságnak tartom a hideglevegő beömlőt :)
Ad1. Ezzel csak kikerülnéd az alap problémát (keverékbeállítási hiba)
Ad2. Ha meg is csinálnád a kivezetést, vagy a légszűrőház megnyitást, akkor a problémád ugyanúgy megmarad, ámbár az elv nem rossz.
De miért könnyíted meg a motor "szívását" ha a "kipufogás" marad gyári?
Szóval elég a nyári állásban hagyni a légszűrőházat, vagy feles állásban, ha nehezen indul hidegen.

Nah összegzésként: Mindenképp vagy karbi beállítás vagy karbi csere! Ez legyen az első! Utána meg lehet okosan tervezni azt a +1-2 Le-t.


Ezt a 20%ot hogy érted? Én is csatlakoznék Cyb0rghoz, a szívató miatt érzed a "jobban menést" :)

Thor

U.i.: időhiányában csak ennyit tudtam leírni :) Ha kérdés lenne, jöhet :)
Dátum:
2006-11-09 21:04:14
#2
Hello!

Csak tipp, de nem lehet hogy egyszeruen a kevereked nem idealis? Probalj meg allitani a levegocsavaron, hatha. .. Amikor hideg akkor a szivato rajta van? Mert akkor persze hogy jobban megy. ;-)
Persze erezheto kulonbseg van akozott, hogy hideg vagy meleg levegot sziv e, de szerintem ezert kar szetvagdosni mindent, annyit nem fog javulni tole.
En a helyedben eloszor a karbit probalnam beallitani. :thumbup:
Dátum:
2006-11-09 20:12:01
#1
Azt vettem észre a verdán hogy ha bemelegszik a motor nem megy annyira, nem gyorsul, erőtlen szegény.ez azért van mert meleg levegőt szív a motortérből szegényke.Ha pl átállítom a levegőszűrő nyílását a kipufira olyan erőtlen az autó mint állat...Szval ki kellene vezetni valahogyan a levegőszűrő nyílását a motorteren kívülre hogy hideget szívjon....Ha van ötlet hogyan írjatok!Vágjak le a levegőszűrőből, aztán csövezzem ki az autó elejére?Kb 20%-al jobban megy a gépem amikor hideget szív.Nem mindegy.Ha már eszik 10L-t akkor menjen is!:crash:
Összesen: 78, megjelenítve: 18-1