Polski English Français
" title=""> <? echo $dict["/>
Belépés

Friss fórumbejegyzések

: Szasztok! Ha
valakit érdekel van
Parragi sportdobom a
80-as évekből!!!...
Téma: Tuning»
: Szia damo fater
nekem balos kuszob
meg jobbos kuszob
meg balo oldali első
hatso sarvedo
kelene Ilye...
Téma: Tuning»
: papikaja@freemail.hu...
Téma: Tuning»
: Elérhetőség?:-)...
Téma: Tuning»
: Bocsánat,a 125-öst
hosszú ő-vel
irtam.Csak tévedés
lehetett....
Téma: Tuning»
: Szevasztok
Klubtagok.Dámó fater
vagyok,és van néhány
125-ös
alkatrészem,és
karosszéria cuccom
eladó....
Téma: Tuning»
: Csuda egy fickó
vagy. Van bovdenes
is a kolega azt
kereste pár napja.
Nem kell aláfeküdni
nézd meg, ...
Téma: Kormányváltó-padlóváltó»
: Több féle is van?
Nem is tudtam. Ez
84-es, csuda tudja
milyen, még nem
feküdtem
alá. Amúgy nincs ...
Téma: Kormányváltó-padlóváltó»

Ki van itt?

Vendégek: 0
Tagok: 0
Összesen: 0

Fórum

Csak regisztrált tagok írhatnak a fórumba.

Diffi

Topikleírás:
Differenciál művel kapcsolatos gondolatok
 
Összesen: 28, megjelenítve: 8-1
Dátum:
2006-11-19 11:34:33
#8
ladáé nem jó mert a lada difi háza kisebb én már próbáltam:bonk:
Ami nem öl meg az erősít!!!!
Dátum:
2006-11-16 11:53:28
#7
Nah basszus:eek2: Mi történt vele? Elfolyt az olaj, vagy mi? Vagy a napkerékből tört ki egy-két fog és az nyalta le a kúpkereket?
Egyébként a lada diffi teljesen kompatibilis vele (de zsigáéknál sok végáttétel létezik, arra figyelni kell).
Dátum:
2006-11-16 11:49:13
#6
én pénteken veszek egy diffit
szerda este meg állt az országút közepén de nem hagyot oot mert még éppen
hazamentem vele de már a garázsba tolni kellett hát igen ez egy polski ami nem hagy cserbe! én nagyon szeretem!
mikor szétszettem a kúp kerék le volt darálva teljesen :applause: :banghead:
Ami nem öl meg az erősít!!!!
Dátum:
2006-11-16 07:57:57
#5
Nah így a 250.km környékén tapasztalható javulás, nem is kevés! Tegnap 150nél 7-8 mp-ig zúgott még egy kicsit, azután már csak a menetzaj és egy kis alapzaj maradt :)
És ugye a hő, az meg volt megállás után :flame: :sonic:
Az előzetes finom tesztelések alapján pozitív a véleményem! Igaz teljesen más kanyarosdási szabályok léptek érvénybe gázadáskor, mivel a két féltengely fogaskerék megegyező fordulattal szeretne forogni :D Gázelvételre old a diffi, így olyan mint másik széria! Igazából ez majd havas jeges úton lesz előnyös, mert ugye ha az egyik kerék pl. a jeges letaposott aszfalton, a másik az útszélén a havon, vagy a füves részen van, akkor a széria diffinél a jeges részen lévő kerék fog csak kaparni és meg sem mozdul az autó. De ezzel a speckó játékkal kap megfelelő "hajtó" erőt az út szélén lévő kerék is (ami tapad). És nem elhanyagolható módon, keresztbe is könnyebb állítani... :D :thumbup: :D :laugh: :nono: :crazy: :dizzy: :thumbup:
Dátum:
2006-11-11 20:05:29
#4
40km teljesítve :)
Lassításkor már alig hallható a zúgás. 80-100 között is csökkent már, javarészt ennyivel mentem. a többi majd javulgat folymatosan :)

Nem bírtam magammal :bonk: :bonk: :bonk: muszály volt ici-pici ízelítőt venni a diffi tudásából :D kicsi driftecske volt földúton :dizzy: Sokkal könyebben kilincsre áll :D nah de még vigyázni kell rá :rant: :friday: :thumbup:

Thor
Dátum:
2006-11-11 18:46:11
#3
Szega!
basszus az már biztos, hogy egyedül ha csak lehet ne nagyon fogjatok neki, főleg 5fokos hidegben :D
Az egyedül lét igazi baja, hogy unatkozol, meg néha az a bizonyos "3. kéz" marha jó lenne :D

A hideg meg magáért beszél :)

Nah a diffi:
Egyelőre vonyít gyorsításkor mint a háborodás :D Ez nem is csoda mert 3 diffiből pakolta össze Papp Gergely barátom :)
Kell még 500km sacc, azután megindul a nagyüzemi tesztelés is...:dizzy: :dizzy: :dizzy: :crazy: Megint mehet kilinccsel előre a kicsike :jump: :jump: :jump:

nah megyek még egy 40kmes utat, azután beszámolok a javulásról :)
bye
Dátum:
2006-11-11 10:46:43
#2
Kivancsian varjuk a vegeredmenyt! :thumbup:
Dátum:
2006-11-11 10:31:42
#1
Most indulok a difficserére :) Végre megkapja a speckó szorított diffit :) Majd beszámolok a különbségről :)
Driftre fel :thumbup: :friday: :dizzy:
Összesen: 28, megjelenítve: 8-1