#127
Ajjajj. Ha állítgattak az nem előnyös.
Co-d jó lesz, de a fogyasztás nem biztos.
A karburátornál van néhány tömítés.
Ó gyűrűk vannak pl az oldalsó fúvókáknál és az alapjárati állító csavarnál is. Ezek évek alatt elrehültek már. Az alapjárati csavart biztosan tekergették és ezzel az évtizedes korú gomi valószínűleg meg is adta magát.
A karburátor alatt van 2 db tömítés melyek között van egy kb. 5 mm vastag bakelit lap. Utána van a karbi fedele alatt egy. Aszem a fedél fölött is van, valamint ha vákuumos akkor a vákuum egység és a karbi között.
Ami biztos, ha ezek oda vannak akkor a fogyasztásod jóval magasabb az előírtnál. Ha a fedélnek a tömítése nem zár akkor gyorsabban párolog a karburátorból így indulhat nehezebben. Az is igaz, hogy ha ezeket cseréled akkor érdemes síkba csiszolni a felületeket, mert az új tömítések sem tudják kompenzálni az elmúlt 20-30 év alatt végbement vetemedéseket. De lehet az is még, hogy a karbi belső szűrője teli van és nehezebben megy át az üzemanyag. Ez akkor gond, ha gyorsan kipárolog a karbiból és nehezebben érkezik meg újra a kellő mennyiség. Ezt észre lehet venni akkor, ha nagy gázzal szeretnél közlekedni, mert akkor fulladni fog.
Segítség lehet az is, ha a karbi elé beraksz egy szűrőt (ami általában átlátszó), mert akkor látod újabb szétszerelés nélkül, hogy van-e még üzemanyag a karbid előtt.
NE LOPJ, NE CSALJ, NE HAZUDJ! a kormány nem tűri a konkurenciát.