Polski English Français
" title=""> <? echo $dict["/>
Belépés

Friss fórumbejegyzések

: Szasztok! Ha
valakit érdekel van
Parragi sportdobom a
80-as évekből!!!...
Téma: Tuning»
: Szia damo fater
nekem balos kuszob
meg jobbos kuszob
meg balo oldali első
hatso sarvedo
kelene Ilye...
Téma: Tuning»
: papikaja@freemail.hu...
Téma: Tuning»
: Elérhetőség?:-)...
Téma: Tuning»
: Bocsánat,a 125-öst
hosszú ő-vel
irtam.Csak tévedés
lehetett....
Téma: Tuning»
: Szevasztok
Klubtagok.Dámó fater
vagyok,és van néhány
125-ös
alkatrészem,és
karosszéria cuccom
eladó....
Téma: Tuning»
: Csuda egy fickó
vagy. Van bovdenes
is a kolega azt
kereste pár napja.
Nem kell aláfeküdni
nézd meg, ...
Téma: Kormányváltó-padlóváltó»
: Több féle is van?
Nem is tudtam. Ez
84-es, csuda tudja
milyen, még nem
feküdtem
alá. Amúgy nincs ...
Téma: Kormányváltó-padlóváltó»

Ki van itt?

Vendégek: 0
Tagok: 0
Összesen: 0

Fórum

Csak regisztrált tagok írhatnak a fórumba.

Karbantartás

Topikleírás:
Karbantartással kapcsolatos kérdések, válaszok, ötletek
 
Összesen: 47, megjelenítve: 27-8
Dátum:
2011-11-23 16:37:20
#27
SZIA 16A van a vészvillogóval egy közös áramkörön ,aztán a hátsó ablakfűtésnek és a fesz szabályzónak is
szia
Dátum:
2011-11-23 13:10:52
#26
Köszi az infót, kicsit tovább kutakodva, valóban inkább 16A mint 10A. :)
Dátum:
2011-11-23 09:44:55
#25
Én 8-asra és 16-osra emlékszem.
Bölcs pilóta nem katapultál alagútban...
Dátum:
2011-11-22 13:09:53
#24
Sziasztok!

Meg tudnátok nekem mondani hogy gyárilag mekkora terhelhetőségű biztosítékok vannak egy '89-es Polski-ban?
Nekem úgy rémlik hogy az első (A) 10A-es a többi pedig 8A, de nem vagyok benne biztos...

Köszi előre is!
Dátum:
2011-11-05 14:07:19
#23
Nem tudom, jó helyre írom-e, de ezt találtam a hozzá legközelebb állónak:

Kisebb méretű (vagy egész pici) fogaskerekek készítése:

06 20 432 81 87 (közelebbit nem tudok róla, úgy kaptam a számot; elméletileg budapesti).
Dátum:
2011-08-02 21:07:31
#22
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Ami nem öl meg az erősít!!!!
Dátum:
2011-08-02 18:30:42
#21
Üdv! Meg kéne próbálni egy másik ütemszabályzót.
Dátum:
2011-08-02 16:47:18
#20
Üdv. Én relére tippelnék vagy ami szabályozza a sebességet milyen ütembe töröljön már ha abba az évjáratú kocsiba van!! :D :thumbup: :thumbup:
Ami nem öl meg az erősít!!!!
Dátum:
2011-08-02 16:35:34
#19
Sziasztok.Mi lehet a hiba ha az ablaktörlő lapát szakaszos üzemmódban nem m az alaphelyzetben áll meg hanem pont a felénél ?
Dátum:
2011-05-04 20:59:08
#18
Szia! Nézd meg a fesszabályzót, szerintem rossz és a generátor túltölt, ez ver szét mindent. Az indexed valószínű, hogy a relé hibája miatt nem működik, cseréld ki elektronikus relére, állítólag a négyütemű wartburgé jó.
Dátum:
2011-05-04 00:26:45
#17
Köszi,persze,nem adom fel, a lámpák már világítanak,de indexem még mindíg nincs.:confused:
Lenne esetleg vki,aki hozzáértő,és tudja is , hogy hol kell keresni a hibát,mert én úgy látszik,eléggé a sötétbe tapogatózom.:dizzy:
Esetleg megnézné valaki?
köszi.
:bow: Szabó Zoltán:) :freaked:
Dátum:
2011-05-03 22:26:05
#16
Szia Zhusi!

Sajnos ehhez a részhez egyáltalán nem értek, de ha ennyi hibát produkál egyszerre, azt szerintem csak biztosítéktábla cserével lehet orvosolni.
Hajrá ne add fel!
:friday:
Dátum:
2011-05-03 01:56:11
#15
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni,Van egy 23 éves nagypolskim, elektromos problémám van.:confused:
Nemrég menet közben elment a világításom,indexem,fékvisszajelző.
Tehát minden nagyfogyasztó.:uhuh:
Ennek a hibának az elhárításához kérnék elsősorban Budapesti tagok hozzáértő segítségét.Én újpesten lakom,új belépő vagyok.
Az e-mail címem:zhusi@citromail.hu.
Előre is köszönöm segítségeteket.
:nono:
Dátum:
2011-03-24 22:04:22
#14
Üdv Mindenkinek!!
Senki pártját nem fogva, de a nagy szürke könyvben az alábiak találhatók:

+ 35 C°-ig Nyári Super olaj SAE 30
+ 5 C°- tól, -15 C° alatt Multi Super olaj SAE 10 W/40

Ha szükséges folnap felteszem fotón.
Delirium Furiosum
Dátum:
2011-03-23 22:58:48
#13
Hali!
Szünetet tartok:D
Ha gondolod, a héten less be hozzám, van egy 82es 7es BMW a háznál:thumbup:
Na megyek is aludni! Jó éjt Robi, üdv a családnak:thumbup:
Dátum:
2011-03-23 22:46:37
#12
Szia!

Este 11 órakor már tessék ágyban lenni az iskolába járóknak!!!:D
Dátum:
2011-03-23 22:44:04
#11
Legalább lett élet:D
Igazad van, mert 10w30at ir gyárinak az Autodata:D
Nekem a szerelöm anno azt javasolta, h 15w40et tegyek bele, mert kopottas a motor, és a gyári 10w40. Hogyan továbba 15w40 a gyári, a nagy szerviz könybe meg 10w40... Na akkor hol jön a kutya elásva?:D
Dátum:
2011-03-23 22:37:39
#10
Azért mindenkinek köszi az eddigi tanácsokat! :-D
Dátum:
2011-03-23 22:35:58
#9
Bacsek!

Nyáron a 20W50 tényleg jó választás, mert akkor hígabb lesz az olaj a melegtől. valamikor nagyapáink idejében cserélték az olajat egy évben kétszer, volt téli és nyári. egyébként a 20W50-et a kopottabb motorokhoz szokták használni (carier botond).

10W40-es olajat egyik gyári szervizkönyv sem ír a polskihoz, ez hülyeség. Ez fél-szintetikus olaj, abban az időben nem is létezett!!!!

Végre vitatkozunk egy kicsit!!!!!:friday:
Dátum:
2011-03-23 21:59:52
#8
Prof:
Ami rám vonatkozik, legalább ne irnál baromságot....
Nekem 15w40 van benne, és nyáron 20w50et használok
(Hozzáteszem, a kocsim többet ment keresztbe mint egyenesen, ez igaz:thumbup: )

Nekem a 300 oldalas nagykönyvben 10w40et ir gyárinak.
Söt, megnéztem, az Autodata is 10w40et ír.
Összesen: 47, megjelenítve: 27-8