Polski English Français
" title=""> <? echo $dict["/>
Belépés

Friss fórumbejegyzések

: Szasztok! Ha
valakit érdekel van
Parragi sportdobom a
80-as évekből!!!...
Téma: Tuning»
: Szia damo fater
nekem balos kuszob
meg jobbos kuszob
meg balo oldali első
hatso sarvedo
kelene Ilye...
Téma: Tuning»
: papikaja@freemail.hu...
Téma: Tuning»
: Elérhetőség?:-)...
Téma: Tuning»
: Bocsánat,a 125-öst
hosszú ő-vel
irtam.Csak tévedés
lehetett....
Téma: Tuning»
: Szevasztok
Klubtagok.Dámó fater
vagyok,és van néhány
125-ös
alkatrészem,és
karosszéria cuccom
eladó....
Téma: Tuning»
: Csuda egy fickó
vagy. Van bovdenes
is a kolega azt
kereste pár napja.
Nem kell aláfeküdni
nézd meg, ...
Téma: Kormányváltó-padlóváltó»
: Több féle is van?
Nem is tudtam. Ez
84-es, csuda tudja
milyen, még nem
feküdtem
alá. Amúgy nincs ...
Téma: Kormányváltó-padlóváltó»

Ki van itt?

Vendégek: 0
Tagok: 0
Összesen: 0

Polski Fiat 125p (1990)

Tulaj: diplo
Kivitel: 4 ajtós
Motor: Gyári
Fogyasztás: 10
Tuning: 0
Optikai tuning: 0
Zene: 0
Gumik: Stomil
Beszerzési ár: ezt hagyjuk
Eddigi költségek:
Eszmei érték:
Történet: 2006-ban került hozzám egy családi baráttól akit kb.10-évig győzködtem, hogy adja el nekem a bringát.

Fotók

Tavaszi megszépülés
Tavaszi megszépülés
Fiat 125 p3
Fiat 125 p3
Fiat 125 p2
Fiat 125 p2
Fiat 125 p
Fiat 125 p
Silnik
Silnik
Alul
Alul
Belül
Belül
Nagypók
Nagypók

Kommentárok:

2006-11-05 17:15:29

Huhh bakker nagy gratuláció a "bringa" állapotát illetően!!! Kb Én is ilyen szintű tisztasági szintet szeretnék majd elérni :D
Respect for You!

Thor

2006-11-13 14:09:04

Hello!!!

A nagypolszkis fórumon már gratuláltam a géphez,de itt is szeretnék!!!!!!! Tényleg nagyon pöpec a gép!!!! Mintha tegnap gurult le volna a gyártósorról!!!! Vigyázz rá!!!! 8-) :flame:

2007-03-19 19:12:08

Helló!Hihetetlen,kívül-belül mint az új.Gratulálok!:friday:

2007-05-07 08:49:28

üdv! klassz,tökéletes állapotú a géped,a zöld hasonló mint a 2. "szerelmem". Minerva

2008-05-17 22:54:07

Nagyon szép, és jó állapotban, ez igen!:-) 8-) Gratula:applause: :applause: