Polski English Français
" title=""> <? echo $dict["/>
Belépés

Friss fórumbejegyzések

: Szasztok! Ha
valakit érdekel van
Parragi sportdobom a
80-as évekből!!!...
Téma: Tuning»
: Szia damo fater
nekem balos kuszob
meg jobbos kuszob
meg balo oldali első
hatso sarvedo
kelene Ilye...
Téma: Tuning»
: papikaja@freemail.hu...
Téma: Tuning»
: Elérhetőség?:-)...
Téma: Tuning»
: Bocsánat,a 125-öst
hosszú ő-vel
irtam.Csak tévedés
lehetett....
Téma: Tuning»
: Szevasztok
Klubtagok.Dámó fater
vagyok,és van néhány
125-ös
alkatrészem,és
karosszéria cuccom
eladó....
Téma: Tuning»
: Csuda egy fickó
vagy. Van bovdenes
is a kolega azt
kereste pár napja.
Nem kell aláfeküdni
nézd meg, ...
Téma: Kormányváltó-padlóváltó»
: Több féle is van?
Nem is tudtam. Ez
84-es, csuda tudja
milyen, még nem
feküdtem
alá. Amúgy nincs ...
Téma: Kormányváltó-padlóváltó»

Ki van itt?

Vendégek: 0
Tagok: 0
Összesen: 0

kisautó (1986)

Tulaj: obrotka gyula
Kivitel: 2 ajtós tuning
Motor: gyári 650E, ami kis plusz van benne, az egy könnyített lendkerék és egy könnyített olasz vezérműlánc.
Fogyasztás: 5-7 l
Tuning: maximum a hét centis ültetés tartozik ide (nem vágva, hanem kovácsolva)+ boge sport gátlók
Optikai tuning: semmi csicsa. márkaszervízben fényezett fiat világoskék-metál szín, face-lifting lökhárítók, hátul kék búrák, BMW angel-eye karikák beépítve a gyári fényszóróba, audi TT oldalindex, nyitható hátsó oldalablakok, ezenkívül minden látható külső elem (kilincsek, légbeömlők, díszlécek...) újra cserélve.

belül szintén minden újra lett lecserélve. (műszerfalborítás, oldalkárpitok, kilincsek, ablaktekerők, kormány) +elegant műszerfal, joto sportkormány, minden gyári műanyag antracit színűre lett flokkolva, egy darabból álló padlószőnyeg, bimarco üvegszálas kagylóülések, a hátsó ülés, a tetőkárpit és a kalaptartó plüssel újrakárpitozva, pár műanyag elem színre fújva.
Zene: clarion dxz 938, macaudio macattack 4051 (?), ultimate 16 cm komponens szett, blaupunkt 25 cm-es zárt láda
Gumik: 175/50 R13 yokohama a539, 5*13" mim roma felniken
Beszerzési ár: 200.000
Eddigi költségek: a képen látható állapot 1,5M, de még van hova fejlődni.:)
Eszmei érték: USA éves GDP-je.:)
Történet: az autót 2004-ben vettem egy fiatal lánytól, azóta eddig jutottam. idén untam meg, hogy az apróbb koccanásaimnak köszönhetően bizonyos elemek más színűek, ezért jelenleg lakatosnál van az autó, majd nemsokára áttrélerezünk a fényezőhöz.

Fotók

Útban Pécs felé.:)
Útban Pécs felé.:)
kisautó
kisautó
kisautó
kisautó
kisautó
kisautó
kisautó
kisautó
kisautó
kisautó
kisautó
kisautó

Kommentárok:

2006-10-04 20:12:56

Fogadd gratulációm!!! Nagyon zsír kis verda! Érdekelne, mennyit jelent a könnyített lenkerék + vez.lánc a teljesítmény szempontjából (ez nálam mánia ;) )
Csak így tovább! :)

2006-10-04 20:55:53

köszönöm!
a lánc semmit sem ér, igazából azért tettem be, mert sokkal szebb, mint a gyári.:)
a lendkerék érezhető volt (gyorsabban felpörgött, olyan volt, mintha nem szenvedne annyira gyorsításkor), persze csodákat nem kell várni tőle.:) :)

2006-10-05 08:35:00

Értem! Akkor szép, impozáns darab :D

2006-10-05 12:51:58

Ez valóban szép!:)

2006-10-05 15:19:22

Hello!!! Nagyon cool a kisverda!!! Esztétikus !!

2006-10-06 09:23:25

köszi, mindenkinek, látom lettek smiley-k.http://old.polski.hu/#
:dizzy:

2006-10-06 09:36:14

Igen, folyamatosan fejlődünk:type: :crash: :bonk: :crazy: :thumbup:

2006-10-21 21:09:32

Széééééééééép otóóó:-D :-D :-D

2006-10-25 19:11:54

tieid sem csúnyák.:) :) :) :)
főleg a kúpos, különösen, ha kész lesz.:) :) :)

2007-01-25 20:39:24

Szia!

Nagyon szép autó, minden elismerésem:thumbup: Vigyázz rá!!

Üdv.
Kriszti

2007-02-26 08:49:03

köszi!:) :) :)
jelenleg azon fáradozunk, hogy még szebb legyen.:) :)
remélem, új formájában is tetszeni fog.:)