Polski English Français
" title=""> <? echo $dict["/>
Belépés

Friss fórumbejegyzések

: Szasztok! Ha
valakit érdekel van
Parragi sportdobom a
80-as évekből!!!...
Téma: Tuning»
: Szia damo fater
nekem balos kuszob
meg jobbos kuszob
meg balo oldali első
hatso sarvedo
kelene Ilye...
Téma: Tuning»
: papikaja@freemail.hu...
Téma: Tuning»
: Elérhetőség?:-)...
Téma: Tuning»
: Bocsánat,a 125-öst
hosszú ő-vel
irtam.Csak tévedés
lehetett....
Téma: Tuning»
: Szevasztok
Klubtagok.Dámó fater
vagyok,és van néhány
125-ös
alkatrészem,és
karosszéria cuccom
eladó....
Téma: Tuning»
: Csuda egy fickó
vagy. Van bovdenes
is a kolega azt
kereste pár napja.
Nem kell aláfeküdni
nézd meg, ...
Téma: Kormányváltó-padlóváltó»
: Több féle is van?
Nem is tudtam. Ez
84-es, csuda tudja
milyen, még nem
feküdtem
alá. Amúgy nincs ...
Téma: Kormányváltó-padlóváltó»

Ki van itt?

Vendégek: 0
Tagok: 0
Összesen: 0

Fórum

Csak regisztrált tagok írhatnak a fórumba.

Motorszerelés

Topikleírás:
Ki hogy szereli, mit használ a javításhoz.
 
Összesen: 147, megjelenítve: 107-88
Dátum:
2014-02-08 18:47:52
#110
Szia,

A két vízpumpa között az a különbség, hogy a szabadonfutóson van egy bazi mágnes. Ezt nem lehet nem észrevenni. Ha van mágnesed és nincs bekötve akkor nem szabad, hogy zárjon, mert a jelet a hőgomba adja. Ha jól emlékszem a mágnesest is össze lehet zárni mechanikusan. lehet hogy ez a baj.
A bekötéshez csak annyit, hogy a direkt változatnak az öntvényén is ott van a bekötési hely.
Küldj képet és megnézem!

Üdv
Dátum:
2014-02-08 09:22:48
#109
Ezek szerint, ha van hely ahova bekössem a hőgombát akkor az csak szabadonfutó lehet.
Van és be is van kötve.
Innen kezdve megint azzal van a probléma, hogy akkor meg mi a fenéért nem tudom szabadonfutóvá tenni?
NE LOPJ, NE CSALJ, NE HAZUDJ! a kormány nem tűri a konkurenciát.
Dátum:
2014-02-07 19:06:50
#108
Szia, a hűtődön van hőgomba ? Megy a hőgombáról vezeték a vízpumpához ?
Dátum:
2014-02-07 09:28:17
#107
Szia!

Az biztos, hogy mindkettő 1.5-ös motor. Esetleg előfordulhat az, hogy megcserélhető az 1,5 és 1,3 ventilátora? Mert akkor lehet, hogy emiatt van nekem állandósulva. Vagy mégiscsak tévesen tudom és 1.3-as motor van bent a kocsiban.
NE LOPJ, NE CSALJ, NE HAZUDJ! a kormány nem tűri a konkurenciát.
Dátum:
2014-02-06 20:44:07
#106
szia, mindkettőt ékszíj hajtja, az 1300-as motornál 1972-ig direkt (állandó) hajtású, 1972-től és az 1500-as nál meg elektromágneses , a hőgomba szabályozza
üdv
Dátum:
2014-02-06 11:58:46
#105
2 db motorom van. Az egyik használatban, a másik felújításra vár. A 2. az aminél szabadon fut. Viszont az elsőn is pontosan ugyanúgy néz ki minden. De attól még lehet belül más.
NE LOPJ, NE CSALJ, NE HAZUDJ! a kormány nem tűri a konkurenciát.
Dátum:
2014-02-05 20:00:38
#104
Szia,
én úgy tudom, hogy kétféle van. Az egyik amit az ékszíj hajtja meg, a másik meg az elektromos. Lehet rosszul tudom, de az ékszíjast nem lehet szabadonfutóvá tenni.
Dátum:
2014-02-05 19:57:44
#103
Szia,
köszi szépen. Már válaszoltak is és mázlimra van csapágy is! Még egyszer köszi!:thumbup:
Dátum:
2014-01-29 00:33:37
#102


Eladó másodgazdás polski 125p 2015-8.hó-ig müszaki vizsga 4 db új gumival új fékkel és felújjitott motorral.Rohadás mentes kasznival.új gömbcsulókkal (összes cserélve)új vezérlés új olaj+gyújtás.
Polski 125p (felújjitva) Szeged - kép 2
polski
Dátum:
2014-01-26 17:20:56
#101
Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy ki találkozott olyan problémával, hogy a hűtőventilátort nem lehet szabadonfutóvá tenni. Hiába lazítom fel a csavarokat (teljesen ki is szedtem) akkor is megy direktben. Tud esetleg valaki valami megoldást?
NE LOPJ, NE CSALJ, NE HAZUDJ! a kormány nem tűri a konkurenciát.
Dátum:
2014-01-25 08:14:28
#100
Szia!

Adnék egy e-mail címet amin Répási Ferencet eléred. Neki van egy autós boltja. Én 3-4 éve vettem náluk elég sok mindent. Igaz csapágyat azt nem, de amit kértem azt 99%-osan be tudták szerezni.

repasiferenc@t-online.hu
NE LOPJ, NE CSALJ, NE HAZUDJ! a kormány nem tűri a konkurenciát.
Dátum:
2014-01-24 20:14:45
#99
Sziasztok!
Nagy fába vágtam a fejszémet. A garázsban áll egy '79-e 125-ös polski 10 éve. Arra az elhatározásra jutottam, hogy szeretném a forgalomba visszahozni. A karosszéria tökéletes állapotban megmaradt, pont olyan mint anno a felújítás előtt. Egy 71-ben gyártott olasz motoros polski motorját kapná meg (ez is a miénk volt). Elvittem megfúratni. Felfúrták 1.3-ról 1.5-re, mert csak olyan dugattyút lehetett kapni hozzá. a főtengely köszörülve lett. Csapágyak nagy nehezen beszerezve. Az összeszerelésnél az egyik nyugvó csapágyfél megsérült. Ebben szeretném a segítségetek kérni. Tudna-e valaki segíteni, hogy honnan tudnék szerezni +0,75-ös nyugvócsapágyat? Tavaly nyár óta kb egy helyben toporgok az alkatrészek beszerezhetetlensége miatt. Ha valaki tud csapágyat, vagy bármilyen ötlettel tud szolgálni azzal kapcsolatban, hogy merre induljak el, az légyszíves segítsen.
Előre is köszi és balesetmentes közlekedést Mindenkinek!
Dátum:
2011-06-29 08:36:57
#98
Lehet tele volt nyomva etanollal az az ukrán benzin. Az etanol leoldja azokat a szennyeződéséket amiket a benzin nem tud. Szóval az E85 tökéletesen tisztítja az üzemanyag útján a teljes rendszert, csak fontos eleme az üzemanyagszűrő, mivel ennek kell megfognia a trutyit.
Egyébként pont ezért javasolták nekem is anno, hogy 1500 km után cseréljem a szűrőt, mert érdekes mennyiségű kosz lesz benne, hát így volt :)
Ennyi kosz volt a szűrőben

És ilyen "tiszta" volt
Dátum:
2011-06-28 14:22:31
#97
Sziasztok!

A szűrő az most, elmúlt héten lett lecserélve. Piszkos is volt kicsit de nem túlságosan.A karburátort meg már annyiszor szédszedtük és kifújattuk,kitakarítottuk hogy lassan csukott szemmel összerakunk egyet. :yes: De piszkot, lerakódást, vizet, nem találtunk benne egyszersem.
A szere azt monda amikor szédszedte hogy, lehet amit még régen tankoltunk ukrán benzint, a benzintankban lerakódott piszkot felöldotta és most az miatt rendetlenkedik.

Most ameddig nem rosszabbodik addig szerintem így lesz hagyva.

De ha rosszabbodik akkor ezeket nézem meg elsőnek.

Köszönöm a segítséget!!
Több sör,többször!
Dátum:
2011-06-27 13:00:13
#96
Az is lehet!!! :D 8-)
Ami nem öl meg az erősít!!!!
Dátum:
2011-06-27 11:40:07
#95
Üdv!

Üzemanyagszűrő mikor volt cserélve? Ha már régen, mindenképp érdemes, mert pár 100Ft-os tétel és rengeteg bosszúságtól tud megmenteni! :yes:
Én a leírtakból még mindig a koszos/szennyezett karburátorra tippelnék. Érdemes lenne szétszedni atomjaira és kitakarítani szépen ahogy kell :)

Dátum:
2011-06-27 09:36:00
#94
Szegény lehet az alapjárati keverék!:yes: :yes:
Ami nem öl meg az erősít!!!!
Dátum:
2011-06-27 09:24:25
#93
Szisztok!

Köszönöm a tippeket!
Jutottam, :yes: mostmár szebb az alapjárat és alacsonyabbra is lehet állítani de még mindig nem olyan szép mint volt és mostmár a motor sem áll le magátol ha leveszem a gázról a lábam :-) Most egy olyan problémám lett amit már régebben is csinált de nem ennyire. Amikor adunk egy nagyobb gázfröccsöt még ha üresben van akkor sem pörög fel egyböl a motor hanem tétovázik egy kicsit és aztán pörög fel.Ez már nem olyan nagy probléma, legalább már lehet vele közlekedni! :jump:
Több sör,többször!
Dátum:
2011-06-26 19:49:09
#92
Jutottál valami eredményre?! :-D :-D
Ami nem öl meg az erősít!!!!
Dátum:
2011-06-25 19:14:52
#91
A fék szervót is nézd át nem e az a hibás.Lekötöd a szívócsonknál és ledugózod .
Összesen: 147, megjelenítve: 107-88