Polski English Français
" title=""> <? echo $dict["/>
Belépés

Friss fórumbejegyzések

: Szasztok! Ha
valakit érdekel van
Parragi sportdobom a
80-as évekből!!!...
Téma: Tuning»
: Szia damo fater
nekem balos kuszob
meg jobbos kuszob
meg balo oldali első
hatso sarvedo
kelene Ilye...
Téma: Tuning»
: papikaja@freemail.hu...
Téma: Tuning»
: Elérhetőség?:-)...
Téma: Tuning»
: Bocsánat,a 125-öst
hosszú ő-vel
irtam.Csak tévedés
lehetett....
Téma: Tuning»
: Szevasztok
Klubtagok.Dámó fater
vagyok,és van néhány
125-ös
alkatrészem,és
karosszéria cuccom
eladó....
Téma: Tuning»
: Csuda egy fickó
vagy. Van bovdenes
is a kolega azt
kereste pár napja.
Nem kell aláfeküdni
nézd meg, ...
Téma: Kormányváltó-padlóváltó»
: Több féle is van?
Nem is tudtam. Ez
84-es, csuda tudja
milyen, még nem
feküdtem
alá. Amúgy nincs ...
Téma: Kormányváltó-padlóváltó»

Ki van itt?

Vendégek: 0
Tagok: 0
Összesen: 0

Fórum

Csak regisztrált tagok írhatnak a fórumba.

Tuning

Topikleírás:
Tuning ötletek ide!
 
Összesen: 78, megjelenítve: 58-39
Dátum:
2008-11-07 19:11:56
#58
Ha kell, dobj mélben egy címet, oszt jövő héten postára teszem.
Vagy csörögj meg és meg beszéljük.
70 hét hét 6 tizennyolc 52
Delirium Furiosum
Dátum:
2008-11-07 18:55:19
#57
azért kell H4 foncsol mert a xenon is olyan mint a h4 égő!!!!:thumbup:
Ami nem öl meg az erősít!!!!
Dátum:
2008-11-07 18:54:10
#56
ááá nembiztos hogy jó lenne!!!! inkább szerzek valahonnan H4!!! de azért köszi!!!:-P
Ami nem öl meg az erősít!!!!
Dátum:
2008-11-07 18:26:25
#55
Bár lehet hogy sokat kell faragni.
Delirium Furiosum
Dátum:
2008-11-07 18:25:16
#54
Üdev fsoPapa!!
Nem élek ilyenekkel:-)
Megoldjuk, bár bontva csak gömbizzós van.
Bár nem ismerem az lképzelésedet de egy kérdés? Az E-34-es BMW első lámpáinak is 130mm átmérője. Nem érné meg egy direkt xenonra készült lámpát kompletten beépíteni.
nézd meg itt
Delirium Furiosum
Dátum:
2008-11-04 20:19:26
#53
szia upiupi!!! Tompitot kéne az a külső!!! van msn ed?? it a cimem:misike17&freemail.hu:bow:
Ami nem öl meg az erősít!!!!
Dátum:
2008-11-04 18:30:34
#52
Üdv fsoPapa!!
Asszem. Holnap körbe nézek. Külső-belső kell vagy garnitúra?
Delirium Furiosum
Dátum:
2008-11-03 19:30:32
#51
szia upiupi ! nem nagyon decemberre tervezzem!! van neked???:thumbup:
Ami nem öl meg az erősít!!!!
Dátum:
2008-11-03 18:20:06
#50
Üdv FsoPapa!!
Milyen sürgős?
Delirium Furiosum
Dátum:
2008-11-03 09:25:04
#49
Hát ja heggesztettel már mentem,csak gázzal lehet fordítani:-) akkor marad a szériamotor,ladaváltó(R5),argenta karbi,szorított diffi,meg egy 50es rendszer,és némi hf-polír+bővítés:-)
Dátum:
2008-11-03 08:59:08
#48
h4 lámpa foncsort párba nem tud valaki mert Xenont akarok betenni a gépbe!!! és csak ez megy bele!!!:thumbup:
Ami nem öl meg az erősít!!!!
Dátum:
2008-11-02 21:02:16
#47
Szia!

A Lada diffi nagyon nem hasonlít méretben a Polski diffire. Tudsz sperrt csináltatni, de nagyon drága, és kevés ember van aki megcsinálja neked (éppen ezért mert nem hasonlít a ladáéra).
Szerintem szorított diffit használj (semmiképp nem hegesztett diffit).
Már csak azért is mert tanulgatni jó a szorított is, nem kell egyből sperr.
De az élettartama nem lesz túl hosszú.
Erősebb motorhoz javaslok erősebb váltót, mert gyorsan bedarálja a szériát. Ha nem akarsz más váltót venni, akkor annyi kérésem lenne hogy 4 gangosat használj, ne az 5 sebességes váltókat tedd tönkre. A lada kardán erősebb (vastagabb) így az is szóba jöhet, de nem tudod csak úgy betenni a Polski alá, mert nem megy be.
A Lada váltót be tudod rakni, ha Polski harangot teszel rá. A váltókar helyével lehet csak problémád.

Üdv
Dátum:
2008-11-02 20:36:30
#46
Köszi a gyors válaszokat!Én blokk terén(csak elméletben,nem akarok holnap nekiállni a cserének) 2,0-s Argenta blokkra gondoltam(a zsiguli.hu fórumán egy lengyel hozzászólótól olvastam,h ők azt szokták beletenni).És váltóból a zsigulié alámehet?Tudtommal nem olyan a kupplungharang....Ja és difi terén:érdemes szorítottat csinálni,vagy a diffi valamennyire egyezik a ladáéval,és ladához való speert tenni bele?
Dátum:
2008-11-01 16:17:52
#45
Szeva Motoros!!

Mindent meglehet csinálni. A kérdés mennyi zsetonod meg időd helyed van rá? A zsiguli kormány dond nélkül felmegy. A motor témában pedig, a 4 hengeres FIAT blokk könnyedén becsúszik. FIAT 131,Regata,Ritmo motorok ok. A 6 hengeres blokknál kell faragni eleget. A váltót is belehet építeni,:type: bár...
Dátum:
2008-10-31 22:10:51
#44
Szia egy motoros!!
Ja a kormány át lehet cserélni!! A váltóval nem érdemes bajlódni mert sok munka van vele!! a motor cseréről anyit hogy az egy hosszadalmass procedura ami sose ér véget!!
Üdv: Fso Papa:-D
Ami nem öl meg az erősít!!!!
Dátum:
2008-10-31 21:22:46
#43
Szevasztok srácok!
Én még viszonlyag új polszkis vagyok,egy 82'-es évjáratú,ám teljesen kilakatolt,felújított gépet hajtok.Olyan kérdésem lenne,hogy Lada és az FSO kormányagy megegyezik?Mert most tudnék jó áron egy zsigulira való sportkormányt aggyal,beruházzak-e rá?Valamint hallottam,hogy valamelyik Fiat motorját különösebb erőfeszítés nélkül be lehet építeni a polszkiba.Melyik ez a fiat?És a végére:a 131-es fiat 5ös váltója alámegy egy az egyben?
Bocs a sok kérdésért,légyszi válaszoljatok.Köszi.
Dátum:
2007-11-02 17:00:34
#42
A fémműszerfalasba is be lehet tenni? Szóval az nem számít, hogy mikori polski?
Dátum:
2007-11-02 15:27:37
#41
a polski moci erőssebb.
Minerva
Dátum:
2007-11-02 15:23:34
#40
Juj félreírtam, a műszerfalra gondoltam:D De ha már itt tartunk, szerintetek belemegy az 1500-as, vagy az 1600-as lada motorja? És azok szerintetek jobbak, mint a Polski 1500-as motorja? A nagypapám azt mesélte, hogy anno, amikor 1500-as polskija volt a Ladákat simán legyorsulta vele, csak kíváncsi vagyok a ti véleményetekre is.:) A műszerfal az belemegy szerintetek?
Köszi
Dátum:
2007-11-02 15:23:33
#39
a műszerfalat igen.a mocit meg azért nem,mert nincs értelme.
Minerva
Összesen: 78, megjelenítve: 58-39