#17
GFS Polski
Polski köntösbe bújtatott KIT-CAR
o karosszéria: P125
o motor: a motort HAVASSY PÉTER alkotta, LADA 1.6 , nagyszelepes hengerfej, MAHLE dugattyúk, SCHRICK szeleprugók, 316-os HAVASSY nagy alapkörös acél vezérműtengely, HAVASSY acél lendkerék, MARTIN alu kuplung, 6 ágú szinter tárcsával, DBILAS 45-ös 4 pillangószelepes szívósor, OPEL befecskendező fejek, programozható versenycomputer, SYNTEC programozással, fékpadi mérés szerint 148LE és 165Nm
o váltó: 6 sebességes aszinkron SZEKVENCIONÁLIS, 131 FIAT házba építve, áttételsor tervezője: Oláh Zoltán, a váltó kivitelezője: Bánfi Jenő
o hátsó híd: POLONEZ, ZF lamellás sper, 5.1 Bánfi végáttétel
o fékrendszer: elöl OMEGA 3000 féktárcsák, és féktuskók, hátul POLSKI első fék JURID tárcsa és betét, hidraulikus kézifék, TILTON belülről állítható fékerőszabályzó
Képek itt találhatók