#19
Üdv Mindenkinek!!
A napokban belekerült a z autómba a 5-ös Lada váltó.
Az alábbiakban a már korábban írtakat egészíteném ki:
-a kuplung kiemelővilla elég könnyen leesik a forgáspontról, emiatt le kellett vennem a váltót mégegyszer
,
-a Polski váltótartó konzolba a Lada váltótartó gumibakot kellt beszerelni, ami nekem csak némi fúrás-faragással sikerült,
-a váltótartó konzolt módosítani kell/ene/ mert feszül egy kicsit, bár sikerült feltenni. Mivel a kocsit csillaggarázszban szereltem, kezdtem fázni, így ez a későbre tolódik,
-a váltó fölé plussz szivacsot vágtam extra szigetelésként, ami kellemesen teszi a dolgát,
-a fizikai korlátaim miatt másik váltókart csináltam, a régi beleért a térdembe,
- a sebességmérő-kihajtás más áttétele miatt a km óra csal, 50 km/h-nál kb tízzel mutat többet. Le kellene mérni,mint ahogy a km számlálást is.
A már említett hideg miatt kevés képet csináltam.
A fogyasztásról érdemi adatot még nem tudok szolgáltatni, viszont a vezetési élmény megváltozott. Nem mondom hogy rosszabb lett, csak másabb. Bár ez lehet hogy betudható a váltó oroszosságának.
Összességében egyébként tetszik.