Polski English Français
Belépés

Friss fórumbejegyzések

: Szasztok! Ha
valakit érdekel van
Parragi sportdobom a
80-as évekből!!!...
Téma: Tuning»
: Szia damo fater
nekem balos kuszob
meg jobbos kuszob
meg balo oldali első
hatso sarvedo
kelene Ilye...
Téma: Tuning»
: papikaja@freemail.hu...
Téma: Tuning»
: Elérhetőség?:-)...
Téma: Tuning»
: Bocsánat,a 125-öst
hosszú ő-vel
irtam.Csak tévedés
lehetett....
Téma: Tuning»
: Szevasztok
Klubtagok.Dámó fater
vagyok,és van néhány
125-ös
alkatrészem,és
karosszéria cuccom
eladó....
Téma: Tuning»
: Csuda egy fickó
vagy. Van bovdenes
is a kolega azt
kereste pár napja.
Nem kell aláfeküdni
nézd meg, ...
Téma: Kormányváltó-padlóváltó»
: Több féle is van?
Nem is tudtam. Ez
84-es, csuda tudja
milyen, még nem
feküdtem
alá. Amúgy nincs ...
Téma: Kormányváltó-padlóváltó»

Ki van itt?

Vendégek: 0
Tagok: 0
Összesen: 0

Fórum

Csak regisztrált tagok írhatnak a fórumba.

Lada váltó Polskiba

Topikleírás:
Zsiguli váltó kontra FSO 125P váltó
 
Összesen: 34, megjelenítve: 34-15
Dátum:
2015-02-05 18:23:10
#36
heló!
nagyon köszönöm az emal címem :rolixd2013@citromail.hu
:bow:
Dátum:
2015-02-05 07:53:07
#35
Szia!

Ha adsz egy emil címet akkor átküldöm neked a könyv ezen részét.
NE LOPJ, NE CSALJ, NE HAZUDJ! a kormány nem tűri a konkurenciát.
Dátum:
2015-02-03 20:16:53
#34
Heló mindenkinek segítséget szeretnék kérni egy 1500ccm nagy pók motor beindításához,bocs hogy ide írok de itt van a legfrissebb hozzászólások és nagyon sürgős lenne,
az lenne a kérdésem hogy a gyújtást beállítani ,hogy kellene mert ki volt szedve a rotor és nem tudom a helyes behelyezését ha valaki tudna valamilyen leírást vagy rajzot adni hogy a főtengely ékszíjtárcsa hol áljon meg a gyújtás is hogy legyen benne a normális működéshez,és még anyi érdekelne hogy a fiat unó 1.7 diesel motor a pók váltóra rárakható? elöre is köszönöm a segítséget.:confused:
Dátum:
2015-01-23 14:11:58
#33
A kardántengelyen nem kell alakítani, csak az alagúton és a kar kiállásnál.
Dátum:
2015-01-23 11:15:59
#32
Ez lenne a legjobb megoldás
A 83 előtti autóknál a váltókar helyét mindenféle képen ki kell vágni.Meg a kardánon is lehet hogy rövidíteni kell ha nincs meg a váltóhoz való eredeti.
Dátum:
2015-01-23 11:00:02
#31
Az egyertelmu hogy nem kokanyolni akarom, azert is kerdeztem meg itt. Akkot vegul is fiat 124,125, polonez valtoban gondolkodjak?
Dátum:
2015-01-23 09:01:13
#30
Az,hogy valaki egyszer rá berhelte egy ladára attól még nem biztos hogy jó az áttétel.Azt se tudni benzines vagy diesel.
Valószínűleg azért hegesztették át mert nem csereszabatos a kuplung harang ( a lada és a polski viszont egyforma furatokkal van és a fiat124-125s szintén és a polonéz váltó is(ilyet biztos találsz ha keresel). Amúgy meg az áthegesztés mai áron (hogy jó is legyen)sokkal többe kerül mint egy rendes váltó.De te tudod mennyit akarsz szenvedni.
Dátum:
2015-01-23 06:11:29
#29
Azt tudom, hogy 1300 ladan volt. A fiat 124-125 valtojan cserelheto a harang? A mostani valton nem akarom bealdozni a valto harangot hogy athegeszem.
Dátum:
2015-01-21 19:41:55
#28
Szia ez így édeskevés,hogy fiat 131 es tudni kéne az áttételét lehetett 1300-2500cm3 motoron. A polski harang ha rátehető akkor fel lehet rakni.A kardánt is hozzá kell igazítani.(A fiat 124-125s 5-ös váltója a jó inkább én olyat keresnék a helyedben)
Dátum:
2015-01-21 12:32:32
#27
Lehet, hogy jó az a váltó, de ha a pajzsot ráhegesztették akkor elég macerás lesz beépíteni, mert a pajzsot pont ki kellene cserélned. Ugyanis a lada pajzs nem passzol a polszki motorhoz. Az biztos, hogy előnyös lenne bele egy 5-ös, ha napi használatban van.
NE LOPJ, NE CSALJ, NE HAZUDJ! a kormány nem tűri a konkurenciát.
Dátum:
2015-01-21 12:12:17
#26
Hát motorháztetőt kell újra fényezni, meg átpolírozni a krómokat, szóval összességében szép. Viszont napi használatban van. Nem csak hétvégi autó. Fogyasztást tuti nyerek vele, meg úgy halottam, hogy ladánál az a "csúcs" váltó.
Dátum:
2015-01-21 09:28:20
#25
Ha csak néha használod és szép az autód, akkor nem cseszném szét, nem nyersz vele annyit.
Nekem valaha régen az első polskimon 125 speciál váltó volt. Azon a pajzsot kellett kicserélni és a karnádalagúton kellett változtatni.
Dátum:
2015-01-21 08:58:15
#24
Hello. Kinalnak nekem egy fiat 131es valtot. Ami ladan volt. At van hegesztve a lada pajzs ra. Szerintetek 80as polskira ra megy? Vagy hadjam a fenebe?
Dátum:
2014-12-10 06:36:08
#23
89 esnél harangcsere,váltó tartókonzolt kel modositani egy lukal mert a polskinak a vastartója kell a ladáéra ráfaragni egy lukat kell kifurni a tartókonzolon!
Dátum:
2014-11-29 13:12:25
#22
Szia!

Üdv a nagypolszki tulajdonosok között. :)

Azért találtál többféle véleményt, mert ha jól tudom akkor évjáratfüggő a dolog. A "régebbi" gépeknél a macerásabb ha jól tudom. Nekem egy 89-es kiadás van, amiben lényegében tényleg csak a harangot kellett cserélni. Ami azért annyival kiegészítendő, hogy a váltótartót kissé alakítani kellett, mert kicsit máshova esnek a váltón a 2 csavar helyei.
NE LOPJ, NE CSALJ, NE HAZUDJ! a kormány nem tűri a konkurenciát.
Dátum:
2014-11-26 18:19:12
#21
Hellosztok. 2-3 hete tulajdonosa lettem egy nagypoláknak. Érdekkelne nagyon az ötös váltó belerakása, de most itt elégé két véleménybe ütköztem, hogy csak a váltó harangót kell kicserélni, más szerint meg kicsit több mókolással jár. Most akkor hogy is?
Üdv
Dátum:
2011-02-02 21:09:06
#20
Bocs, kimaradt!!
Itt láthajáto a [url=http://old.polski.hu/index.php?lang=HU&action=carofmembers&ord=5&car=221&user=]képeket[/url]. Lehetőség szerint minél hamarabb bővítem a képsort.
Delirium Furiosum
Dátum:
2011-02-02 21:02:29
#19
Üdv Mindenkinek!!
A napokban belekerült a z autómba a 5-ös Lada váltó.
Az alábbiakban a már korábban írtakat egészíteném ki:

-a kuplung kiemelővilla elég könnyen leesik a forgáspontról, emiatt le kellett vennem a váltót mégegyszer :rant: ,

-a Polski váltótartó konzolba a Lada váltótartó gumibakot kellt beszerelni, ami nekem csak némi fúrás-faragással sikerült,

-a váltótartó konzolt módosítani kell/ene/ mert feszül egy kicsit, bár sikerült feltenni. Mivel a kocsit csillaggarázszban szereltem, kezdtem fázni, így ez a későbre tolódik,

-a váltó fölé plussz szivacsot vágtam extra szigetelésként, ami kellemesen teszi a dolgát,

-a fizikai korlátaim miatt másik váltókart csináltam, a régi beleért a térdembe,

- a sebességmérő-kihajtás más áttétele miatt a km óra csal, 50 km/h-nál kb tízzel mutat többet. Le kellene mérni,mint ahogy a km számlálást is.
A már említett hideg miatt kevés képet csináltam.

A fogyasztásról érdemi adatot még nem tudok szolgáltatni, viszont a vezetési élmény megváltozott. Nem mondom hogy rosszabb lett, csak másabb. Bár ez lehet hogy betudható a váltó oroszosságának.

Összességében egyébként tetszik. :-)
Delirium Furiosum
Dátum:
2011-01-15 21:58:28
#18
Üdv robka!!
Köszönöm kedvességed, de már megrendeltem.
Delirium Furiosum
Dátum:
2011-01-14 21:48:04
#16
Nekem van egy jó pár kinyomócsapágyam de a beazonosításhoz méret és kép kellene.
Összesen: 34, megjelenítve: 34-15