#4
Sziasztok!
Az alvázszám kapcsán az alábbi érdekes dolog esett meg velem, ha bármilyen hatósági eljárás során szükség van az alvázszám ellenőrzésére, előbb nézzétek meg, hogy OK-e!
Közel 40 évig úgy volt magyarországi forgalomban a polskim, hogy talán senki nem nézte meg - vagy nem vette észre a motortéri homlokfalba beütött alvázszám látható és hátsó negatív nyomatának egyezőségét.
OT vizsgán fény derült a különbözőségre - azaz a homorú nyomat száma nem egyezett meg a domború hátoldali nyomat szám és betűjelével.
Első feltételezés: a legrosszabb - azaz illegálisan módosítva lett időközben az alvázszám.
Később járműszakértő megállapította, hogy a gyár a kézi alvázszám beütése alkalmával nem minden esetben cserélte ki a beütési háttámaszként alkalmazott lemezt, így a több alkalommal felhasznált háttámasz lemezről a korábban már beütött számok belenyomódtak a lemez hátsó falába.
Így történt meg például az esetemben, hogy elölről nem azt lehetett látni mint hátulról.
Ha ilyen esettel találkoztok - vértezzétek fel magatokat ezzel az információval.
(zforizs)