Polski English Français
" title=""> <? echo $dict["/>
Belépés

Friss fórumbejegyzések

: Szasztok! Ha
valakit érdekel van
Parragi sportdobom a
80-as évekből!!!...
Téma: Tuning»
: Szia damo fater
nekem balos kuszob
meg jobbos kuszob
meg balo oldali első
hatso sarvedo
kelene Ilye...
Téma: Tuning»
: papikaja@freemail.hu...
Téma: Tuning»
: Elérhetőség?:-)...
Téma: Tuning»
: Bocsánat,a 125-öst
hosszú ő-vel
irtam.Csak tévedés
lehetett....
Téma: Tuning»
: Szevasztok
Klubtagok.Dámó fater
vagyok,és van néhány
125-ös
alkatrészem,és
karosszéria cuccom
eladó....
Téma: Tuning»
: Csuda egy fickó
vagy. Van bovdenes
is a kolega azt
kereste pár napja.
Nem kell aláfeküdni
nézd meg, ...
Téma: Kormányváltó-padlóváltó»
: Több féle is van?
Nem is tudtam. Ez
84-es, csuda tudja
milyen, még nem
feküdtem
alá. Amúgy nincs ...
Téma: Kormányváltó-padlóváltó»

Ki van itt?

Vendégek: 0
Tagok: 0
Összesen: 0

Fórum

Csak regisztrált tagok írhatnak a fórumba.

Miért nem szeretem a Nagypókot

Topikleírás:
Hibalista és idegesítő jelenségek(többek közt).
 
Összesen: 22, megjelenítve: 22-3
Dátum:
2007-04-14 20:50:31
#22
Mert mire megjavitok valamit, tönkre megy más!:flame:
Pl: Beinditom a motort, erre a kuplung ment tönkre, megcsináltam a kuplungot, most meg nem indul be:banghead: :uhuh:
Azthiszem kicserélem Bowdenesre a kuplungot és kész:dizzy:
Dátum:
2007-04-14 20:45:28
#21
Nincs hozzá alkatrész az autóalkatrész üzletekben.
Rossz hűtésrendszer, nehezen melegszik (venti, levegőszűrő).
Nagy tömeg.
4 sebesség.
A fogyija sztem átlagos az azonos súlykategóriájú és köbcentis autókkal.
Gyenge fékek.
Kevésbé gyorsul (legalábbis az enyém),(kevés sebesség).
80-90-nél pörög a motor mint állat (kevés sebesség).


Dátum:
2007-03-30 23:20:35
#20
Nyugi, próbálok minél több fincsi programot belevarázsolni az első komolyabb POLSKI.HU TALIra. De ez legyen meglepi :) :thumbup: :dizzy:
Dátum:
2007-03-30 23:18:05
#19
Az az otletem tamadt, hogy olyan helyen kene rendezni a polskis talalkozot, ahol van valami palya, szóval nem csak fuves terep lenne, hanem egy kis aszfaltcsík is. A difi temahoz nem tudok hozzaszolni.
Kis-Witold
Dátum:
2007-03-30 23:14:20
#18
Igen arra (Fiat 131 Mirafiori CL SOHC 1585ccm 85PS).
Nagyiii cimboránk tervezget egy 3,9es végáttételű diffit 5ös Fiat váltó párosításával... Nah erre leszek kíváncsi. Ha a motor bírja majd, akkor 130lesz az utazója :)
Dátum:
2007-03-30 23:10:26
#17
A te kocsidban levo 1.6-osra gondolsz? Az nem rossz. Szerintem ovatosan hajtva az alap polski motorral meg egy hozza illo valtoval a fogyasztas siman csokkenne 1-1.5 litert. Persze ez mind csak talalgatas. Majd szerzek faternek egy 5-os valtot aztan majd meglatjuk.:yes:
Kis-Witold
Dátum:
2007-03-30 23:07:26
#16
;-) 8-) :-D :yes: :yeahright:
Igen, mint említetted minden relatív :) Csak a jó oldaláról kell szemlélődni :)
Egyébként ezzel az 1.6os sacc. 95lovas mocival 5ös váltóval 7,4 már volt a fogyi (tényleges km-t nézek, nem óra szerintit. 95km-en 100-at mér). És ebben volt két utcai tekintélyparancsolós meglódulás :) Azóta ez a magatartás eltűnt (Hál' Istennek), utcán csak észen :)
Dátum:
2007-03-30 23:02:28
#15
A 7 literes fgasztast nem polskival produkaltam, hanem egy roverrel. de ez most nem tema. nekem polskival varosban 10l/100km. ez tuti, mert 2 liter benzinnel 20 km utam se tuled, se hozzad.:confused: ez orszaguton kb 100 km/h-s temponal is igaz, szóval 10l/100km. nem annyira rossz, de lehetne jobb. Vagy maskepp fogalmazva, lehetne tobb penzunk tankolni. hahahah
Kis-Witold
Dátum:
2007-03-30 22:56:38
#14
Hallottak alapján ismerősömnek -2liter volt. Bár ez erősen felhasználás függvénye, mint tudjuk. Érdekelne engem is mások tapasztalata.
Dátum:
2007-03-30 22:53:40
#13
Szevasz Thor,

ja, minden relativ. "sajna" hozzaszoktam a 7l/100km-es fogyasztashoz 100-120 koruli temponal, ami polskiban sajnos nem jon ossze, de arra kivancsi lennek, mennyit ehet a pók egy 5-os valtoval.
Kis-Witold
Dátum:
2007-03-30 22:49:48
#12
Érdekes.. nekem a régi gyári mocival evett versenyen 14 lityi/100kavics... amúgy utcai gyorsulások függvényében 8-10között evett és mindemellett szedte is a talpát :) Szóval nálam ez még nem számít soknak, a teljesítmény (keleti autókra vetítve) függvényében.
Buzuki meg legyen annak az autója aki szeretné :) Annak is meg van az előnye is...biztos... :) :sonic: :laugh:
Dátum:
2007-03-30 22:43:33
#11
Szevasztok,

hozzaszolnek a "miert nem szeretem..."c. rovathoz. Nekem csak annyi gondom van a nagypolskival, hogy sokat fogyaszt, ha nyomod neki, meg hogy nincs benne 5-os valto, marmint a legtobb hazai modellben, kiveve a ladás megoldasokat. Szóval amúgy egy ****a jó kocsi!! Nagy, kenyelmes, szóval sokkal tobb van a pozitív oldalon mint a negativon. Akik nem szeretik, azok meg vegyenek "Mi autonkat" (suzuki).Udv.:dizzy:
Kis-Witold
Dátum:
2006-12-29 10:50:30
#10
Igen, tényleg igaz. A légbefúvó állítókája nekem is eltört. Persze pont a vezető oldali :-( :rant:
Dátum:
2006-11-14 10:32:34
#9
Megvaaaan! Magvan, hogy mit nem szeretek benne :D
A (nálam) folyton eltörő és szétugró légbefúvó állítókája ami a műszerfal két szélén vagyon :)
Ez tegnap hasítot belém, mikor az ablakra akartam egy kis levegőt fújatni, erre széttört az alsó foglalata az egyik lamellának :) Kész :) Jött a ragasztás...:bonk:
Dátum:
2006-10-30 08:35:43
#8
Basszus, régi emlékeket ébresztettél bennem :)
2éve lesz, amikor az első Polskimba raktam be december közepén a generálos motort...a szabad ég alatt (16óra után 100as villanykörte segítségével) este -10fokban :no: Hatalmas segítség a rögtönzött tűzrakás, ami fűtésként avagy kiolvasztásként funkcionált (nélküle nem nagyon ment volna a balhé). Azon a télen volt pár átfagyott nap és éjszaka :dead: Egyébként műhely, még most sem állna rendelkezésre, ha arra kerülne a sor, de megpróbáltam mindent elintézni még hidegek előtt, szerelés ügyben.
Végszóként: Fogadd együttérzésem :) Ha tudnék menni, mennék szívesen segíteni :)
Regards! Thor
Dátum:
2006-10-29 21:34:33
#7
Üdv Thor!!
A motort szereltem ki, cseréhez.
Delirium Furiosum
Dátum:
2006-10-29 21:03:47
#6
Mit szereltél?
Dátum:
2006-10-29 20:11:32
#5
üdv Mindenkinek!!
Hát tényleg unfrankó kiszedni azt a 3. csavart. Én most végeztem a mai szereléssel úgy, hogy a garázsban nincs világítás.
Delirium Furiosum
Dátum:
2006-10-29 17:25:18
#4
hehe, főleg a 3. legbelső csavar :) (a 2.csere után már vissza sem raktam)
Mondjuk ha most kellene cserélnem önindítót ennél a motornál, akkor ki kell vennem az egész motrot :D
Dátum:
2006-10-29 15:20:13
#3
Ami még nem a legjobb nála a motortérben való szerelés!!! Az önindító elég hozzáférhetetlen!!!!
Összesen: 22, megjelenítve: 22-3